Майдан електронної торгівлі - онлайн

Пошук по сайту
Яндекс.Метрика

Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули свій пароль?

План-конспект проведення уроку з курсу „Сходинки до інформатики” в 4 класі


Запрошуємо взяти участь в практичному експерименті
Дослідження можливостей сучасного рекламного потенціалу

: English : 1. To participate in the experiment, please click running line. 2. In the new window, click the banner, which most attracted your attention.
: Русский : 1. Пожалуйста, нажмите бегущую строку. 2. В новом окне нажмите баннер, который наиболее привлек Ваше внимание.
: Українська : 1. Будь ласка, натисніть рухомий рядок. 2. В новому вікні натисніть банер, який найбільш привернув Вашу увагу.
Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу


Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF) 

 

План-конспект

проведення уроку з курсу „Сходинки до інформатики” в 4 класі 

Ділова зустріч в країні Алгоритміка 

Мета уроку:

-    закріпити вміння складати алгоритми для виконавця Кенгуру (лінійні та циклічні);

-    закріпити вміння працювати з блок-схемами з розгалуженням та алгоритмами з циклом;

-    розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять;

-    виховувати товариськість, дисципліну, відповідальність.

 

Обладнання:

Мультимедійний проектор, прикладний програмний пакет «Алгоритміка», програмне забезпечення курсу «Сходинки до інформатики», роздатковий матеріал: завдання для творчого заліку, домашнє завдання на картках, «ребусне» деревце, таблички для повторення правил техніки безпеки

SEO-оптимізація сайту у пошукових системах:

 

Орієнтовний план і методи проведення уроку.

 

1. Актуалізація опорних знань(гра «Сніжний ком»: повторення основних термінів, які зустрічалися на уроках при вивченні теми «Алгоритми» - 2 хвилини.

2. Оголошення теми та визначення очікуваних результатів  – 1 хв.

3. Проведення першої частини творчого заліку (робота в малих групах) – 12 хвилин.

4. Логічна розминка  (повторення): театралізоване дійство «Вовк, коза і капуста» за участю всіх учнів. Учні набувають досвіду в складанні алгоритму, який вирішить проблемну ситуацію шляхом гри. Ця частина уроку проходить досить жваво, учасники гри постійно рухаються, тому її доцільно прирівняти до фізкультхвилинки – 5 хвилин.

5. Повторення правил техніки безпеки (робота зі слайдами з презентації: чи правильне зображення? – 2 хвилини.

6. Розв’язування проблемної ситуації Перевізника за допомогою комп’ютерної програми пакета «Алгоритміка»  (робота за комп’ютером в парах) – 2 хвилини.

7. Перевірка домашнього завдання: (додатковий об’єкт, який необхідно приєднати до заготовленої частини програми творчого завдання) – 1 хвилина.

9. Проведення другої частини творчого заліку  (практична робота в програмі «Кенгуру») – 13 хвилин.

9. Релаксація:  вправи для очей та рук – 1 хвилина.

10. Підсумок уроку  (оцінити урок, роботу учнів, якщо є час, оголосити оцінки) – 1 хвилина.

 

11. Домашнє завдання  (на картках). 

Хід уроку 

І. Організаційний момент. 

Ребусна перепустка на урок: Ребусне деревце (ялинка з ребусами на ялинкових прикрасах). Учні знімають прикраси, розгадують ребуси і відповіді записують на дошці. 

Вітання:

                     Вітання усім,

Хто прийшов на урок!

До плідної праці

Нас кличе дзвінок! 

Слово вчителя: 

Дорогі діти! Крокуючи «сходинками до інформатики», ми з вами поступово, але наполегливо дістались до цікавої і привітної країни Алгоритміка. Чимало було прикрих хвилин, розчарувань, навіть сліз. Адже не всі куточки цієї дивовижної країни були гладенькими та рівними. Довелось трохи шишок набити. І все-таки, я була свідком ваших перемог, коли ви розв’язували складні алгоритмічні задачі, блискуче виконували логічні вправи! А як тісно подружились з одним із мешканців міста – Виконавцем Кенгуру! Настав час прозвітуватись про набуті знання. Тема уроку: «Ділова зустріч в країні Алгоритміка» не потребує уточнень і пояснень. До діла, мої розумники і розумнички! За роботу на уроці ви отримаєте дві оцінки: перша – за алгоритмічний турнір (командна) і друга – за практичну частину творчого заліку. Успіхів вам!

map1map2map3map4 map5map6map7map8 map9map10map11