Майдан електронної торгівлі - онлайн

Пошук по сайту
Яндекс.Метрика

Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули свій пароль?

На допомогу вчителям музичного мистецтва зібрано загадки про музичні інструменти.


Запрошуємо взяти участь в практичному експерименті
Дослідження можливостей сучасного рекламного потенціалу

: English : 1. To participate in the experiment, please click running line. 2. In the new window, click the banner, which most attracted your attention.
: Русский : 1. Пожалуйста, нажмите бегущую строку. 2. В новом окне нажмите баннер, который наиболее привлек Ваше внимание.
: Українська : 1. Будь ласка, натисніть рухомий рядок. 2. В новому вікні натисніть банер, який найбільш привернув Вашу увагу.
Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу


Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Укладач: І.В.Сидоренко, вчитель музичного мистецтва Миколаївської загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів № 56

На допомогу вчителям музичного мистецтва зібрано загадки про музичні інструменти. Пропоноване видання стане у пригоді всім, хто має справу з вихованням дітей: в першу чергу, вчителям музичного мистецтва, музичним працівникам дитсадків, студентам музичних факультетів педагогічних закладів, дітям різного віку та батькам.

 

Одним із завдань навчального предмету "Музичне мистецтво" є розвиток музичного сприйняття, мислення, слуху, співочого голосу, творчих здібностей учнів. Саме тому доцільним на уроці музики є використання загадок.

Загадка – короткий алегоричний опис подій, предметів, явищ, які треба впізнати, відгадати.

Загадки — це стислі твори, в основі яких лежить метафоричне запитання. Для того щоб дати на нього відповідь, потрібно вміти зіставити життєві явища на основі їх спорідненості чи подібності. Іноді ця подібність обмежується кількома або навіть однією якою-небудь ознакою,— отже, розгадування вимагає не тільки певної суми знань, а й спостережливості, кмітливості, уміння бачити спільне в конкретному й абстрактному.

Умінню відгадувати загадки в давні часи надавалося дуже великого значення,— вони було мірилом мудрості і розуму.

SEO-оптимізація сайту у пошукових системах:

 

Виникнення загадок сягає своїм корінням в далеке минуле. Загадки створювалися самим народом і відбивають мудрість народу. Вони входили в обряди, ритуали, включалися у свята та використовувалися для перевірки знань, спритності. У далеку давнину люди використовували загадку як один із прийомів алегоричної, таємної мови.

В даний час загадки, загадування і відгадування, розглядаються як вид навчальної гри.

Загадки на уроці музики це й джерело нових знань. Багато з них розвивають кмітливість, увагу, а ще вчать розуміти музику.

Дітям подобається відгадувати загадки.

Загадки розвивають фантазію дітей. Учні активно включаються в розумову творчість.У них викликає радість і процес і результат цього своєрідного розумового змагання. Відгадування загадок загострює і дисциплінує розум, привчаючи дітей до чіткої логіки, до міркування і доказу. Розгадування загадок розвиває мислення дитини, її спостережливість, здатність до аналізу, узагальнення, формує уміння самостійне робити висновки, умовиводи.

За допомогою загадок можна створювати проблемні ситуації на уроках музики, адже кожна загадка містить нестандартне завдання, яке викликає жвавий інтерес. Крім народних загадок, можна використовувати немало авторських (створених як дорослими так і дітьми).

Як бачимо, педагогічна спрямованість у використанні загадок є очевидною. Звідси зрозуміла і їхня багатовікова життєвість і популярність у дорослих і дітей.

 

СТРУННІ ІНСТРУМЕНТИ

 

Хто з нею добре знається,

До того озивається.

А хто не в лад її бере,

Аж по душі вона дере.

(Скрипка)

Десь у гаю родилася,

В хаті опинилася,

Була німа і нежива

Тепер говорить і співа.

(Скрипка)

У лісі родилася,

В майстерні робилася,

А на руках плаче.

(Скрипка)

Прилягла панянка

На моє плече,

Від її співанки

Аж сльоза тече.

(Скрипка)

Як смичок струни торкнеться,
вона піснею озветься.
Дуже ніжну душу має,
що сміється і ридає.

(Скрипка)

В лесу вырезана,
Гладко вытесана,
Поет-заливается.
Как называется?

(Скрипка)

map1map2map3map4 map5map6map7map8 map9map10map11