Майдан електронної торгівлі - онлайн

Пошук по сайту
Яндекс.Метрика

Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули свій пароль?

Розробка уроку математики за програмою “Росток” «Відсотки в задачах бізнесово-фінансового змісту»


Запрошуємо взяти участь в практичному експерименті
Дослідження можливостей сучасного рекламного потенціалу

: English : 1. To participate in the experiment, please click running line. 2. In the new window, click the banner, which most attracted your attention.
: Русский : 1. Пожалуйста, нажмите бегущую строку. 2. В новом окне нажмите баннер, который наиболее привлек Ваше внимание.
: Українська : 1. Будь ласка, натисніть рухомий рядок. 2. В новому вікні натисніть банер, який найбільш привернув Вашу увагу.
Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу


Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Математичний урок-гра

для учнів 6 класу

(розрахований на 2 години)

Вчитель Аврамкіна Валентина Іванівна

 

Тема: Відсотки в задачах бізнесово-фінансового змісту

 

Мета: - навчити учнів практичному застосуванню вивчених алгоритмів 

             з теми “Відсотки” для розв'язання задач бізнесового та фінансового

             змісту;

-         знати, що в відсотках обчислюються кількісні та якісні показники роботи, економія матеріалів, виконання плану, тощо;

-         вміти виконувати і перевіряти розрахунки на відсотки, розв'язувати задачі на відсоткові обчислення; сприймати відсотки як числа (8% - 0,08; 70% - 0,7), а складні відсотки як закономірність накопичення грошей;

-         розвивати навички раціональних обчислень, логічне мислення, кмітливість, творчі здібності (вміння самостійно конструювати задачі фінансового змісту);

-         виховувати відповідальність, взаємодопомогу; ділову активність; вміння працювати в команді і приймати раціональне рішення; виховувати в учнів риси, які б формували їх як учасників майбутньої виробничої і підприємницької діяльності.

 

Оформлення уроку: на дошці написані тема уроку, епіграф до уроку

                                      і правила гри.

SEO-оптимізація сайту у пошукових системах:

 

Що вмієте, того не забувайте,

                                                   а чого   не вмієте, тому навчайтесь.

                                                                                                    В. Мономах.

 

Зміст уроку

 

1.     Вступне слово учителя

Створення ринкової економіки, утворення спільних підприємств, ВАТ, відкриття банків і фірм, випуск акцій і цінних паперів, розвиток орендних відносин стало на сьогодні одним із важливих досягнень людства. Ринкова система постійно розширюється та вдосконалюється. Важливу роль у ринкових відносинах відіграють комерційні банки, які виконують 2 основні функції: зберігають грошові вклади і надають кредити. Тож сьогодні, діти, ваше майбутнє дуже важко уявити без якісної математично-економічної освіти. Життя постійно вимагатиме від вас такої особистісної якості, як вміння бути діловою людиною. А як ви розумієте, яка це ділова людина? (Діти дають відповідь).

   Будемо вчитися на цьому уроці складати та розв'язувати задачі на відсотки бізнесово-фінансового характеру, виконуватимемо та перевірятимемо розрахунки банківських відсотків (простих і складних).

   За ринкових умов постійно відбувається жорстка конкуренція між фірмами за розподіл сфер впливу. Кожна командна фірма також сьогодні буде боротися за право стати власником кафе “Насолода”.

Гра розпочинається:

 

   Я – президент Великого акціонерного товариства “Білі береги”, багата людина, володію великими й малими підприємствами, в тому числі кафе “Насолода”, трьома фірмами “Мрія”, “Веселка”, “Атланта”. ВАТ “Білі береги” співпрацює з комерційним банком “Поліс”.

А ви, мої шановні сьогодні не просто учні, а члени ВАТ, працівники даних фірм. Кожна фірма має свого президента і менеджера (представити), який фіксує правильні відповіді, виплачує кошти, зароблені фірмами.

Щоб розпочати свою діяльність у бізнесі задач, комерційний банк “Поліс” надає кожній фірмі кредит акціями на суму 100 тис. гривень. Отже, ви стали акціонерами ВАТ “Білі береги”. Та фірма, яка заробить або збереже до кінця уроку акцій на найбільшу суму, стане власником кафе “Насолода”. Це дозволить вам мати сталий прибуток, за допомогою якого ваша фірма зможе отримувати великі дивіденди.

map1map2map3map4 map5map6map7map8 map9map10map11