Майдан електронної торгівлі - онлайн

Пошук по сайту
Яндекс.Метрика

Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули свій пароль?

Узагальнюючий урок за повістю Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки»


Запрошуємо взяти участь в практичному експерименті
Дослідження можливостей сучасного рекламного потенціалу

: English : 1. To participate in the experiment, please click running line. 2. In the new window, click the banner, which most attracted your attention.
: Русский : 1. Пожалуйста, нажмите бегущую строку. 2. В новом окне нажмите баннер, который наиболее привлек Ваше внимание.
: Українська : 1. Будь ласка, натисніть рухомий рядок. 2. В новому вікні натисніть банер, який найбільш привернув Вашу увагу.
Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу


Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF) 

 

Тема: В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки»

Мета: розкрити особливості твору, його пригодницький характер; розвивати навички виразного читання, переказу прозового твору, коментування його; формувати вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, вміння толерантно й аргументовано доводити свою думку; виховувати позитивні риси характеру, активну життєву позицію, оптимістичний світогляд.

Тип уроку: узагальнюючий з інтерактивними елементами.

Обладнання: портрет автора, таблиці, ключ для перевірки результатів вікторини, підручники, магнітофон, диски з класичною музикою, картки із завданнями з теорії літератури.

SEO-оптимізація сайту у пошукових системах:

 

Хід уроку

I.     Організаційний момент.

II.     Пароль.

III.     Мотивація навчальної діяльності.

-         Діти, сьогодні у нас узагальнюючий урок за повістю Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки», на якому ми ще раз згадаємо найцікавіші сторінки твору, будемо розвивати вміння і навички виразного читання, переказування, коментування подій та вчинків героїв, вчитимемося аргументувати свою думку. Я бажаю вам отримати задоволення від уроку. Вірю, що кожен запам’ятає щось із сьогоднішньої розмови і обов’язково використає отримані знання і вміння у житті.

-         Уміння спілкуватися з людьми, правильно формулювати запитання, тобто комунікативну функцію, ми з вами намагалися удосконалити, провівши своєрідне соціологічне опитування у стінах рідної школи. Ви запитали в учнів і вчителів, чи відомо їм, хто такі «тореадори». Будь ласка, оприлюдніть результати своєї роботи.

(Діти оголошують результати у відсотках)

-         Дякую за роботу. Але пам’ятайте, що тепер ви повинні розповісти тим, хто не знав, про тореадорів.

 

I.     Актуалізація опорних знань.

а) Перевірка домашнього завдання.

- А зараз перевіримо домашнє завдання. Вдома ви повинні були підготувати виразне читання уривка, який найбільше сподобався.

(Читання учнями уривків, які найбільше сподобалися, пояснення, чому саме цей уривок обрано).

          б) Вікторина «Так чи ні».

         - Відкрийте робочі зошити, запишіть число, тему уроку і приготуйтесь до вікторини «Так чи ні».

(Учні ставлять + або – на позначення правильного та хибного твердження, потім виконують взаємоперевірку за поданим ключем).

II.     Сприйняття та узагальнення навчального матеріалу.

map1map2map3map4 map5map6map7map8 map9map10map11