Майдан електронної торгівлі - онлайн

Пошук по сайту
Яндекс.Метрика

Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули свій пароль?

Тема. Призначення, будова і принцип дії трансформатора.


Запрошуємо взяти участь в практичному експерименті
Дослідження можливостей сучасного рекламного потенціалу

: English : 1. To participate in the experiment, please click running line. 2. In the new window, click the banner, which most attracted your attention.
: Русский : 1. Пожалуйста, нажмите бегущую строку. 2. В новом окне нажмите баннер, который наиболее привлек Ваше внимание.
: Українська : 1. Будь ласка, натисніть рухомий рядок. 2. В новому вікні натисніть банер, який найбільш привернув Вашу увагу.
Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу


Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Тема.

Мета. Вивчити призначення, будову і принцип дії трансформатора.

           Розширити знання учнів одержані на уроках спецтехнології.

           Удосконалення навиків розв’язування якісних та 

           розрахункових задач.

 

Розвиваюча. Створення умов для розвитку творчих здібностей

                      учнів. Формування в учнів  навиків самостійно

                      добувати знання, використовуючи комп’ютерні

                     технології.

 

Виховна. Виховання інформаційної і комунікативної культури   

                 учнів, поваги до творців науки і техніки.

 

 Обладнання.

1.    Комп’ютерні програми:

§ навчальний педагогічний програмний засіб фізика - 11,

§ бібліотека електронних наочностей для 10 – 11 класів.

                     2. Набір трансформаторів.

                     3. Плакат «Трансформатор».

                     4. Мультимедійний проектор.

Урок проводиться в комп’ютерному класі. На комп’ютерах встановлені перечисленні програми.

Тип уроку. Комбінований.

    На дошці записана тема і епіграф  уроку.

    Продовжуваність уроку – 45 хвилин.

SEO-оптимізація сайту у пошукових системах:

 

Етапи уроку

Час, хв.

І.

Організаційний момент

2

ІІ.

Перевірка виконання домашнього завдання.

10

ІІІ.

Актуалізація опорних знань.

2

IV.

Формування мети й завдання уроку.

2

V.

Мотивація навчальної діяльності.

1

VI.

Формування нових умінь і навичок.

17

VII.

Закріплення нових знань.

7

VIII.

    Підведення підсумків уроку.

2

IX.

Інформація про домашнє завдання, інструкція про його виконання.

2

 

1.Перевірка явки учнів на урок.

2.Перевірка готовності учнів до уроку.

3. Націлення на активну роботу учнів на всіх етапах уроку.

Перед вами лист оцінювання знань учня. В нього ви будете заносити бали за виконане завдання. Від вас чекаю наполегливості, нестандартного мислення, впевненості в своїх силах, а також справедливого оцінювання своїх знань, так як ви в більшості випадків будете самооцінювати свої знання.

 

 

 

Лист оцінювання знань учня.

Прізвище, ім’я                                                               Група

 

п/п

 

Навчальні елементи

Загальна

кількість балів

 

 

1.

Люди науки

 

 

2.

Позначення фізичних величин та їх розмірність

 

 

3.

Формули і закони

 

 

4.

Розв’язування задач

 

 

5.

Робота з індивідуальними тестами

 

 

6.

 Тест

 

 

7.

Інші роботи

 

 

 

Всього балів

 

 

map1map2map3map4 map5map6map7map8 map9map10map11