Майдан електронної торгівлі - онлайн

Пошук по сайту
Яндекс.Метрика

Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули свій пароль?

Урок з етики у 5 класі. Тема. Якими є моральні норми і правила співжиття у людському суспільстві?


Запрошуємо взяти участь в практичному експерименті
Дослідження можливостей сучасного рекламного потенціалу

: English : 1. To participate in the experiment, please click running line. 2. In the new window, click the banner, which most attracted your attention.
: Русский : 1. Пожалуйста, нажмите бегущую строку. 2. В новом окне нажмите баннер, который наиболее привлек Ваше внимание.
: Українська : 1. Будь ласка, натисніть рухомий рядок. 2. В новому вікні натисніть банер, який найбільш привернув Вашу увагу.
Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential : Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу : Research of practical possibilities of modern advertising potential: Исследование практических возможностей современного рекламного потенциала : Дослідження практичних можливостей сучасного рекламного потенціалу


Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Урок з етики у 5 класі

Тема

Якими є моральні норми

і правила співжиття у людському суспільстві

(узагальнення)

Мета: повторити вивчене по темі,

підвести підсумок , зробити висновки.

Обладнання: на дошці вислови: «Единственная настоящаяроскошь –зто роскошь человеческого общения»(А. Сент - Зкзюпери)

«Кто легко склонен терять уважение к другим, тот прежде всего не уважает себя» (Ф. Достоевский)

„Воспитанньїе люди уважают человеческую личность, а потому всегда снисходительньї, мягки, вежливьі, уступчивьі» (А. Чехое) «Чтоб хорошо жилось среди людей, не нужно жить для себя» (Стендаль.)

Хід: Звучить п’єса Боккерині «Менует»

-Вчитель: Ми з вами, діти, живемо в оточенні інших людей, і нам не байдуже те, як вони відносяться до нас. Буває так, що ми самі винні в тому, що виникають конфліктні ситуації. Як запобігти таким ситуаціям? Як зробити так, щоб люди тебе поважали? Ми з вами вивчали, що треба робити, коли вже виникла конфліктна ситуація?

-Діти: Вислухати співрозмовника;

-        Зрозуміти його, поставивши себе на його місце;

-        Якщо ти не правий, зрозуміти це;

-        Вибачитися.

SEO-оптимізація сайту у пошукових системах:

Где я куплю Стеллажи?

 

-Вчитель: До питань співіснування в суспільстві зверталися ще в Стародавній Греції. Філософи Платон і Аристотель писали труди на цю тему.( Показати репродукцію або слайд Рафаель фрагмент фрески „Афінська школа", де Аристотель лівою рукою держить „Етику". Сказати дітям, що для Рафаеля образ Аристотеля був образом досконалої людини ) Давньогрецькі філософи прийшли до висновку, що в основі взаєморозуміння лежить повага однієї людини до іншої, проявом же поваги є етикет. Нагадайте, будь ласка, що таке етикет?

-Діти: - Це правила поведінки,

-Сукупність норм поведінки, порядок дій, правила ввічливості,

-встановлений порядок поведінки

- в основі етикету лежить вихованість, шанобливе відношення до себе та до інших.

-Вчитель: Пам'ятаєте, я вам розповідала, що у часи Людовіка ХІУ етикетками називали картки, на яких писали основні правила поведінки та роздавали придворним. Звідти і пішло слово „ етикет". Зараз в нас немає таких карток. Ми вивчаємо етикет на уроках . Але все передбачити не можна. І тоді на допомогу вам прийде „Золоте правило" моралі. Нагадайте мені, будь ласка, як воно звучить?

 

-Діти:- Ніколи не роби іншому того, чого сам собі не бажаєш та вчиняй з іншими так, як хотів би, щоб учиняли з тобою.

-Вчитель: чому ж це правило вважають «золотим»?

(Діти відповідають)

-Вчитель:Я згодна з вами, що вчиняючи за цим правилом, як за клубочком з золотими нитками, ви будете гідними громадянами суспільства. Адже є відомими слова А. Маркуші: „Людина повинна жити для людини. Саме до цього зводиться, зрештою, зміст усіх законів суспільства. На сьогоднішній урок у вас було домашня робота. Давайте перевіримо тест. 1. чи згідні ви з твердженням, що кожна церемонія передбачає для всіх учасників виконання норм етикету?

- Діти: Відповідь А - да.

Вчитель: А що таке церемонія, що вона передбачає?

Діти: Церемонія - прийнятий або встановлений порядок виконання якогось святкового обряду, а також сам обряд.

Кожна церемонія - це повага до тих людей, заради яких вона має місце.

map1map2map3map4 map5map6map7map8 map9map10map11